Strona główna
Fabryka Gadżetów
Fabryka Gadżetów

Fabryka Gadżetów

05-500, Piaseczno, Kineskopowa 1 C

Jakie kubki reklamowe wybrać?

Każdy właściciel firmy chce, aby jej produkty były rozpoznawalne, a usługi chętnie wybierane spośród innych ofert. Dlatego niezbędne są wszechstronne działania promocyjne i marketingowe. Każda firma, niezależnie od wielkości, decyduje się na takie działania. Wiele firm rozdaje klientom różnego rodzaju gadżety z logo swojej firmy. Niby to drobne upominki, ale mogą zdziałać wiele. Będą kojarzyć się z daną marką. Do takich gadżetów można zaliczyć, m.in.:

  • długopisy z różnymi nadrukami,
  • breloki z nadrukiem,
  • reklamowe power banki,
  • notesy reklamowe,
  •  pendrivy  z logo firmy.

Jak widać, gadżetów jest sporo. Jednak to kubki są jednymi z najbardziej popularnych gadżetów promocyjnych. To właśnie w kubkach ludzie piją codziennie kawę, herbatę czy inne napoje. Chwytając codziennie w ręce taki kubek z logo firmy, każdy na pewno zastanowi się, co to za firma i czy warto skorzystać z jej usług. Nasuwa się więc pytanie, jakie kubki reklamowe wybrać? Warto zwrócić uwagę na kubki z nadrukiem. Wybierając nadruk, najlepiej kierować się branżą swojej firmy. Na kubku jest sporo miejsca na umieszczenie grafiki, która będzie się kojarzyć z daną firmą. Gdzie można niedrogo zamówić takie kubki?

Warto skorzystać z usług firmy Fabryka Gadżetów. Poleca ona kubki o różnej wielkości i pojemności. Dostępne są kubki w różnych wzorach i kolorach. Z ich kompleksową ofertą można zapoznać się na firmowej stronie internetowej. Klient może zdecydować się na kubek:

  • w jednolitym kolorze,
  • z barwionym uchem,
  • z barwionym wnętrzem,
  • z uchwytem na łyżeczkę.

Rodzaj nadruku klient może wybrać sam. Może też skorzystać w tej kwestii z pomocy rekomendowanej firmy. Nadruki na kubkach wykonywane są różnymi metodami. Może to być, m.in. metoda tampodruku, sitodruku czy sublimacji. Metoda tampodruku polega na nakładaniu farby drukarskiej za pomocą stempla, czyli tamponu. Metoda sitodruku polega na nakładaniu farby na wykonany wcześniej szablon ze wzorem. Metoda sublimacji zaś jest metodą druku cyfrowego. Dobór metody nadruku dostosowany jest do rodzaju materiału, na którym wykonuje się grafikę.

W celu omówienia szczegółów współpracy najlepiej zadzwonić lub napisać maila. Dane kontaktowe można znaleźć na stronie firmy.

Copyright 2025 Longwalk.pl - wszelkie prawa zastrzeżone